Mors dag.....

Är uppe med tuppen. Strålande väder idag, blåser inte som igår.
Sitter och dricker mitt kaffe o funderar hur jag ska lägga upp sakerna jag ska fixa.
Tänkte vispa grädden till mammas tårta först så den är klar, diska och sen fixa mig. Ska jobbar 11-14 idag.
Efter jobbet fixar jag tårtan och väntar på min man sen åker vi till lilla mamma.

Hade mitt nya hår i igår, det blev jättebra. Jag fick dock ha det uppsatt för det blåste något fruktansvärt mycket. Mamma sa hon oxå ville ha sånt hår hahaha..... tycker det är rätt kul att en kvinna 60 + faktiskt tänker på hur hon ser ut. Jag är glad jag har en mamma som hänger med liksom.

Nu måste jag fixa det jag ska, annars blir det sådan panik innan jag ska gå.
Vi hörs senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0