Må Bra mässa

Lördag kom med regn och kyla.
Man skulle kunna tro att det är höst.

Jobbade idag 9 till 12. Det var hur lugnt som helst på gymet idag.
Jag fick mycket undanstädat och kunde lugnt och fint lämna gymet med gott samvete.
Köpte en sallad på Maltes till chefen, hon står på Må Bra mässan som är i parken idag. Sen sprang jag in på intersport
och köpte ryggsäcken till Kasper som han ska ha när han åker iväg. Det behövs ju riktiga saker när man ska upp i bergen och vandra och hajka. Köpte ett Didrikson ställ och nu då ryggsäcken, allt måste vara vatten tätt. Kläderna är vattentäta, lufttäta men andas Bara skor och sandaler som fattas sen är det bara att tuta o köra.

Tog bussen hem från stan, ville inte gå i blåsten och regnet. Det är bara 3 hållplatser men ändå.....
Snabbt byta om och sminka till sig lite, sen gick vi till mässan.
Blev ingen goodybag till mig =( men det gör inget. Jag får ju chans att prova så mycket ändå. Bättre någon annan får istället.

Många som var där. Mycket intressant att titta på. Köpte några goda bullar, med kanel i, kanel hjälper till med förbränningen så det är bra ;)
Där fanns från, ME & I, Oriflame, Vackra, Tullklipp, Kharma, Forever, Rabbido, Tupperware, Partylite, och många fler. Och så vi förståss, Ystads Gym & Friskvårdscenter + Bailine.
Jag beställde hår från Tullklipp, SÅ bra dessa tjejer är på vad de gör!!! Så otroligt duktiga. Jag provade det håret jag skulle ha, alltså hon satte in detta på mig och det blev bara såååååå FINT!!! Så det  blev lite före och efter bilder som kommer finnas på deras hemsida sen. Länk till den kommer senare, även en haldan bild som Chefen tog med mobilen på mig =)
Sen köpte jag 2 tröjor till Xander från Rabbido. Jättefina, måste ju prova deras kvalitet, har aldrig provat deras kläder innan. De påminner tycker jag en hel del om ME & I kläderna. Vi får se hur de håller efter nåpgra tvättar.
Jag är så lycklig för detta hår alltså, bara längtar.

Kasper sprang Kalvinknatet i onsdags. Av 27 startande blev han 10 eller 11. Resultatlistan har inte publiserats ännu, vi går och väntar på det. Jag tappade räkningen efter 6:an, 7:an någonstans. Gick så snabbt ju.
Han var så otroligt duktig, han stannade inte någonstans på de 4 varv de sprang, han bara sprang på. Jag menar, finns inte en chans att jag hade orkat springa 4 varv. Det är ju 1,2 km. usch........


uppvärmninig



klara.....



.... färdiga .......



... GÅ!!!!!!



Kasper är killen i de blå kläderna brevid hon i det neongula linnet, alltså en bra bit före den stora flocken.


Här på väg in i mål. ( inte killen närmast utan nästa )



En mycket nöjd Kasper Med medalj och lite andra priser.

Nu är det middags dax. Kassler, ny potatis och grönsaker.

Hej så länge, kommer med bilder och länkar senare.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktig du var Kasper älskling! Puss

2009-05-29 @ 08:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0