Kort jobbdag

Torsdag idag.
Skulle göra cellprov kl 8.50 på sjukhuset, men efter att jag väntat i 25 minuter så tröttnade jag. Ska väl för f-n inte ta så lång tid att få komma in på sin bokade tid hos läkaren. Duktigt lack gick jag fram till receptionen o sa at jag faktiskt hade bättre saker för mig än att sitta o hänga i väntrummet på sjukhuset. Det visade till o med sig att läkaren hade tagit in patienten som skulle gå efter mig, innan mig. AAhhhh.... suck...... bokade en ny tid till nästa vecka men det är trist att man ska behöva ha det hängande över sig några dagar till. Ut i regnet igen och hem. Tur det inte är långt, 5 minuter att gå hem bara.
Börjar jobba kl 14 idag. Skulle egentligen jobbat till 20 men det är träff för alla föräldrar på Backa skolan som har barn som ska börja nollan till hösten. Tänk att Xander lille är så stor att han ska börja skolan. För mig är han fortfarande .....




..... min lille baby.

Så til hösten är man stolt mamma till TVÅ skol pojkar.
Helt fantastiskt.

Nästa vecka ska Kasper springa Kalvin knatet. Ska bli kul för honom. Han ser verkligen fram emot det. Vi får hoppas det blir fint väder. Några av hans klass kompisar skulle oxå vara med.

I helgen blir det häligt mys med min kärlek, så underbart att inte göra något mer än att bara få vara tillsammans, inga gäster, inga mammor el pappor på besök, inget inplanerat förutom att vi bara ska mysa och titta på film. Vi tänkte kolla om det finns några roliga loppisar runt kring i närheten. Det är roligt att gå på. Vi får se, beror ju lite på vädret oxå.
Hur som helst så längtar jag JÄTTE mycket att få vara själv med min familj.

Nu ska jag ta tag i vardagen, alltså diska och fixa mat så det finns när mina pojkar kommer hem.

KRAM A.         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0