Kort jobb dag

Fick en liten sovmorgon idag. Skönt.
Hann säga hej då till min kärlek innan han körde iväg till jobbet.
Drack kaffe, tog en lååååång dusch sen gick strömmen. Fasiken tänkte jag, hinner jag inte föna o fixa håret.
Det fick bli lite som det blev. Men ja ja..... Strömmen kom igen efter ca 20 minuter, hela stan hade varit strömlös.
Kl 11 gick jag och Kasper en runda med dogsen sen drog jag iväg till ÖB för 4 timmars jobb. Var fakstiskt kul att göra
något annat. Mycket att göra var det oxå. Men tycker det är ganska kul när det är liv och rörelse.

Vi köpte en grill på jobbet som vi ska ha i bilen, en liten bärbar.  Jättegullig. =) Skönt att slippa engångsgrillarna.

En snabbis till mataffären blev det oxå men när vi kom hem hade vi ändå glömt lite så Aleksander fick köra igen..... typiskt. Jag satte igång med maten under tiden han var iväg. Lasange med basilika och färska champinjoner och ostsås. Riktigt gott.

Så nu slappar jag framför LA Ink och njuter av att göra ingenting. Hoppas det blir lite regn. Så dammigt i luften och höga pollenhalter, jätte jobbigt..... Får väl snart ställa mig på bordet och dansa en liten regndans haha...

Imorgon väntar en llååååånnngg jobbedag. Det är som det är, lite tråkigt bara när min kärlek är ledig. Vill hellre vara med honom så klart.

Avrundar här, ha det bäst !!!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Din mukkie

Ush, jag saknade dig verkligen mycket denna dagen. Puss på dig min vackra fru.

2009-05-05 @ 13:30:57
URL: http://kurszewscy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0