har kanske början till ryggskott....

.... jag har aldrig i hela mitt liv haft så här ont i min rygg. Det är ingen känsla jag känner igen från något annat.
Är fruktansvärt rädd. En smärta jag faktiskt mår illa av, kräkreflexen är på spänn hela tiden.
Ska på massage på Merizio hälsa imorgon , hos Lena. Världens duktigaste.


I alla fall....

I lördags var barnen med Linda,Lasse och Minna på Tosselilla. De hade haft superkul berättade de när de kom hem.
De hade lekt, grillat, ätit sockervadd, åkt karuseller och träffat Måns Zelmerlöw.

Minna drog ut en tand efter i ätit middag. Modig är hon lilla hjärtat. Hon var mycket noga med att påpeka att ingen mer än Kasper fick hjälpa henne. =) hehe

När barnen började tagga ner, titta på film i sängen så började vår lilla fest. Lasse o Aleksander blev nog faktiskt värt måste jag säga. Jag tyckte ändå att jag o Lindis höll oss ganska bra i skick fast att bilderna visar annat.  Vi spelade några omgångar Buzz oxå. Lasse lille hade det ganska kämpigt men klarade en o annan fråga han oxå. =) hehe. Jag var ändå uppe och städade o diskade, fixade mat till ungarna på morgonen o allt annat. ALLA andra låg o sov.
Här kommer några hemska bilder.....




                   




börjar bli sletna.....



eehhmmm.... behöver jag ens säga något om denna bild???



Linda med hennes pappersbit, samma storlek som hon städade toan med för något år sedan. =) hehe


hahhaaa!!!

                  
så sletna





man tror ju man är så snygg.....


hhahahaaahhhaaaa!!!



min älskade make förbereder sig innan läggdags, slänger i sig en o annan paracetamol mot den väntade huvudvärken.
Men inte hjälpte det. Kom inte upp förrän efter kl 15 nåt.

Nu ska jag kolla matchen mellan Manchester United o Bercelona, tro det eller ej men det blir skit spännande.
Håller på Manchester U!!!

Hör av mig senare i veckan.

Bye bye så länge   

Kommentarer
Postat av: Miss Lii

Hahahahahahahahaha!!!

2009-05-29 @ 16:02:19
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0