Godmorgon....

LEDIG!!!! idag... härligt!!!!
Igår kom lilla Mamma hem från Polen. Blev jätteglad att se henne. Denna gången har hon varit iväg lite längre än vanligt, nästan 2 månader. Hon ska åka tillbaka till Polen igen i samband med att Aleksander lämnar av Kasper den 19 juni. Usch vad det kommer vara tomt utan min Kasper hemma. Men han kommer ha roligt det är viktigast.
Den 3 juli åker vi.

Från det ena till det andra....

Igår ringde Monica från Tullklipp. Idag ska jag dit och och få långt hår. JIPPI!!!!!!
Tänkte gå till mamma sen oxå o visa.
Sen måste jag hinna lägga min Oriflame beställning idag. Ganska många har beställt faktiskt och det är ju jättebra.
Själv tänkte jag prova deras nya Mineral puder.

Men klockan är fortfarande inte så mycket så nu ska jag lugnt dricka mitt kaffe, göra frukost till lille Xander. Tänkte plocka undan lite och försöka få undan tvätthögen någorlunda. Men samtidigt känner jag att jag skulle vilja gå ut med Xander, det är såååååå FINT! väder.

Hörs senare så får vi se vad som hänt.

Puss   

Kommentarer
Postat av: hehehe

Va bra att dit hår har kommit, då har jag nåt att dra dig i :)

2009-05-29 @ 11:27:40
Postat av: Miss Lii

2009-05-29 @ 15:58:06
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Miss Lii

Du får ta bild på ditt hår så vi får veta hur det blev! =)

2009-05-29 @ 15:58:57
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0