Antik runda på Österlen

Härliga lödag.
Fick ingen vidare sov morogn, skulle vara på Lugna Lagunen hos Gunvor kl 9.30.
Vaxa bikinilinjen och övre delen av benen. Gjorde ganska ont på vissa ställen men det får det vara värt.
Skönt att slippa tänka på rakning o så sen. Har fler tider inbokade för övriga delar =) he he
Sen provade jag lite smink oxå. Gunvor mätte ut färger o så. Hon säljer enbart BRA saker. Riktigt mineralpuder m.m.
Skönt man känner varandra sen innan oxå så man behövde inte tycka det var pinsamt.

När vi kom hem åt vi lite sen bar det iväg på antikrunda. Det är så mysigt och roligt att åka runt bland alla antikhandlare här på Österlen. De ligger gömda lite här o där. Jag hittade ett kinesiskt brudskåp jag så gärna ville ha, men vi har ju ingenstans att ställa det. Synd =( så otroligt vackert det var. Vi köpte i alla falll en stol och en fotölj. Jätte nöjda är vi med det. Men det är ju inte billigt direkt men det får det vara värt, lönar ju sig i längden.

Det är så skönt att vara med bara familjen. Jag njuter i fulla drag..... håller på att göra middag, barnens favvis.
Dragongrillad kyckling, basmati ris och min hemliga sås. Sen lite grönsaker till det. Underbart gott!

Blåser det inte så mycket imorgon så kanske vi kan inviga vår nya lilla grill. Det hade varit kul. Kanske på stranden. Vi har vissa favvis ställen på stranden som vi alltid åker o grillar på.

Tittar kanske in en stund imorgon.

KJAM A.          

Kommentarer
Postat av: Miss Liiinda

Underbart det låter gumman.puss

2009-05-10 @ 12:33:26
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0