1 Maj

Godmorgon.

Vi hade en jättemysig valborg ute i Bingsmarken igår. Dock fick vi avsluta ganska hastigt vid 21.30 tiden då Kaspers allergi blossade ut. Helt svullen i ansiktet, allra mest ögonen. Han har pollenallergi. Idag är han lite bättre, mest snuvig och svullen i ögonen. Synd om honom.

Men vi hann grilla och snacka ett tag i alla fall igår. Vi blir så otroligt sugna på att skaffa husvagn eller husbil när vi är där ute hos dem. Det är så jättemysigt. Den nya husvagnen de har nu är fruktansvärt fin!!!  Den gamle hade sin charm men denna var något alldeles extra. Allt fanns liksom i denna vagn. Perfekt för en familj med 2 barn. Även om man har 1 el 2 övernattande gäster.
Det blev inte så många bilder igår, hann inte. Vi pratade o man glömde bort. Sen när man firar valborg brukar man inte heller vara snyggve för det brukar alltid vara kallt. Men detta året tyckte jag vädret var ovanligt fint för att vara valborg. Men vi hade klätt oss bekvämt.





                 

Ira har förmodligen fler bilder som hon kanske lägger ut på facebook.

Idag ska jag inte iväg någonstans. Tänker inte gå ner på stan för första maj firande. Jag ska umgås med mina barn och min kärlek när han kommer hem från jobbet. Jag ska samla ihopa saker och packa ner snyggt och hänga upp på galgar så det är klart till imorgon när jag ska stå på torget. Är så glad för mitt vädringställ.
Nej, nu ska jag läsa lite nyheter sen sätter jag minsann igång med mitt. Skriver kanske imorgon om jag hinner. På söndag ska jag jobba extra på ÖB. Det var ju ett tag sedan nu. Ser till o med fram emot det.

Kram A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0