pust

Äntligen börjar det vända, men jag tar en dag i taget. 
Mamma börjar sakta bli bättre. Hon har till o med börjat äta smått smått.
Hade med en bit jordjubbstårta till henne igår på midsommarafton.
Skönt att se henne piggare. Hon ligger i en liten sal, eget rum med fönster, tv o toa. Hon har även egen telefon så man kan ringa o prata när man vill. Jag är där varje dag o hälsar på o hjälper med saker hon vill ha hjälp med.

Igår åkte min Kasper med pappa till Polen. Saknar dem redan. Min man kommer hem imorgonbitti men Kasper får jag inte träffa förrän om 2 veckor. På söndag beger de sig ner i Polen, upp i bergen. De kommer ha det supertrevligt. Blir ett riktigt äventyr för min Kasper. Han har sett fram emot detta ett bra tag nu.
De skulle ut på stan idag o köpa en ny webbkamera för de ska ha sin laptop med sig o vi pratar genom skype telefon. Där kan man ju även se varandra. Skönt det.

Idag var det tänkt att jag skulle till mammas lägenhet o städa lite o så, men jag tror jag tar det på måndag el nåt för jag känner att jag vill fixa här hemma medan det finns tid. Får ringa o säga det sen till henne. Men jag ska i alla fall titta upp en stund hos henne. Det är ju fruktansvärt tråkigt att ligga på sjukhus.

De här 4 lediga dagarna var mycket välkomna, behövde dem verkligen för att vila upp mig och rensa tankarna.
När det händer mycket saker på en gång blir man alldeles yr o övertrött. Det börjar kännas bättre o bättre.

Nej nu måste jag tillbax to reality......

Tack till dem som stöttat o visat att de brytt sig nu under denna mycket jobbiga period.

Bl.a. min man, min barn, Linda ( Miss Lii ), Mia ...... 



Kommentarer
Postat av: Miss Liii

Allt för dig!

2009-06-24 @ 08:47:11
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0