kärlek

Imorse vaknade jag på det mest underbara sätt, min man smög ner i sängen o kramade om mig..... <3 wow
Jag har saknat honom såååååå.
Vi myste ett taga ( if you know what I mean ;) ) sen gick vi upp o tog en kopp kaffe. Jag ville ju höra alla smaskiga detaljer från resan o om dem som han träffat.
När jag träffade min man så var de ju ett par killar som alltid hängde ihopa, de hade hållt ihopa sedan skoltiden.
Min man skilde sig från mängden först, gifte sig o fick barn, sen hans bästa vän B gifte sig förra sommaren med en 7 år yngre tjej. De träffades när hon var 17 år. Tyckte inte det var ok i början då man inte är riktigt mogen i den åldern, ingen av de andra kunde inte heller acceptera det direkt. Men sen är man så illa tvungen. Tur man inte umgås allt för ofta.....
En annan av killarna, idioten R skulle gifta sig nu i helgen då min man var där. Han har dock brutit med hela flocken. Anleding.......... ren avundsjuka. Han är typen som skryter om sånt han aldrig haft. Vilket i slutändan alltid kommer fram. Både min man o B har det gått bra för. Min man bor i Sverige o har fast jobb, B jobbar för ett danskt företag i Polen o har dansk lön. R har,,..... hhmmm...... NADA!!!
Sen har vi M. En snäll kille. Jobbar med sin far, har träffadeen tjej som sen  var otrogen mot honom, har blivit gravid med en annan kille, men M har tagit tillbaka henne.  Säger han ska adoptera barnet. Jaahhh, jag säger då det...... Även hon då, 7-8 år yngre. Sitter o säger framför honom,,ahh jag skulle gått ut till det stället den kvällen för den snygge killen skulle dit då.... M bara sitter där o säger inget.
Tragiskt, men sant.

Alltså, man ska ta mig tusan vara glad att man har det som man har det.

Efter vårt mys och en liten frukost tog jag på mig träningskläderna, tog min stora vovve och traska x antal kilometer. Sen gick vi till stranden så hon kunde få simma lite. Hon älskar när man kastar pinnar i havet så hon kan få simma ut o hämta den. Hon var ju väldigt varm efter de kilometranra oxå. Det har varit varm o soligt hela dagen. 
Efter stranden gick vi vidare hem till mammas lägenhet, där fick Nikki ligga ute på terassen medan jag städade åt mamma o bäddade rent. Rensade ut kylskåpet o vattnade blommorna. Sen packade jag ner kläder åt henne för kanske får hon komma hem imorgon. Hoppas hoppas. Ville att det ska vara rent o vädrat när hon kommer hem.

När jag var klar där kom min kärlek i bilen med borsten till Nikki, hon fäller nåt fruktansvärt. Borstar henne 2 gånger om dagen. 
Sen släppte de av mig hos mamma på sjukhuset. Var där en stund. Så skönt att se henne bli bättre o bättre.
Efter min stund hos mor gick jag hem och vi gjorde en god middag tillsammans. 
Snart är det filmdags, är ledig imorgon oxå. Tur det så man kan hjälpa mamma.

Nu pyser jag........puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0