hur ska det gå....???

Det  snurrar i mitt huvud..... jag funderar o funderar.
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag mår fruktansvärt dåligt psykiskt som det är just nu.
Har fått reda på idag att detta blir en lång process för mamma. Minst 2 veckor upp till 6 veckor på sjukhuset.
Inte förrän efter det  ska de kolla om de ska göra en operation och gör de det så blir det ännu mer tid att hämta sig efter det.
Jag har mina syskon i Polen så jag tar hand om mamma som det är nu. Jag känner att man har ett stort ansvar och en självklar skyldighet att göra det, ta hand om den som tagit hand om dig hela livet.
Men hur ska jag orka med allt annat som vanligt...??? Hur ska jag kunna le o vara trevlig som vanligt på jobb??
Där jag jobbar är man så nära den man jobbar med, jag kommer aldrig orka det och det stressar mig så otroligt.... tårarna bränner i ögonen hela tiden. Bara idag de 3 timmar jag jobbade var det jobbigt. Jag vet jag måste försöka men jag är så rädd. Mår dåligt. Jag orkar inte...... mamma är viktigare än något annat just nu. Min förra upplevelse med en förälder på sjukhus slutade ju inte så bra..... det är väl mycket av det som spökar än så jag hoppas alla har överseende med att man inte är på topp, inte orkar ses o prata som innan......
Vet inte om jag ska ta detta på jobb oxå??? Tänk om man blir missförstådd el om man blir tagen för knäpp???
Jag orkar inte, ORKAR INTE!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Marie

Hej gumman

Hoppas allt ordnar sig till det bästa.Livet är jobbigt ibland=(Visste inte att du hade blogg roligt det varje fall.Kram

2009-06-14 @ 21:59:31
URL: http://miaca.blogg.se/
Postat av: Linda

Gumman. Det bästa e att vara öppen om hur man känner. Tycker absolute att du ska berätta på jobbet. De kan stötta o förstå. Du vet var jag finns om du behöver mig. Bara 40 min bilkörning o du..... JAG KOMMER! Om det så e mitt i natten så kommer jag. Älskar dig syster min. Hälsa mamma o ge henne styrka från oss. <3<3

2009-06-15 @ 18:56:25
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0