hemma en stund.....

....... från jobbet.
Skulle egentligen börja kl 14 men hoppade in en stund på morgonen.
10.40 hade jag tid på Novakliniken. Skulle ha vaccinations spruta nr 2 så nu är jag klar. Nästa är inte förrän om 1 år.
Då är i alla fall det klart, men det är mer som ska vara klart innan vi ska åka. Kasper ska ha skor innan han åker, pass till Xander ska vi gå med på tisdag näst vecka. Skolavslutning på onsdag men jag jobbar. Aleksander o mamma ska dit.
Hundarna ska till veterinären oxå.
Allt ska behöva göras när man har ont om pengar så klart.

Börjar lukta gott här, har en saftig stek i ugnen, rösti och sallad med salladslök i till det. Mmmm gott.
Nu blir min älskade kärlek glad när han kommer hem. Var inom honom med lite lunch innan jag tog bussen hem.
Tycker så synd om honom, jobbar med ett pack jävla bitches utom någon enstaka så klart.
Men allt har sin tid och det kommer igen, när man minst anar, så e det el hur.

Nu tänkte jag ta hundarna en sväng så det är gjort o jag slipper stressa med det sen och Kasper kommer när som helst från skolan så.

Haj o Goodbye så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0