hemma en liten stund...

kl 16 ska jag tillbaka till jobbet.
Vi har varit på samtal på Kaspers skola. Han har fått sitt första skriftliga omdöme.
Det såg mycket bra ut. Stolt.

Mindre bra.... tycker synd om min kära lilla chef, de skulle ha en mysig skolavslutning idag... men vädret har vänt o det är piss. Kallt o blött. Men jag hoppas givetvis att det får det lite mysigt i alla fall. Glad är jag att vi hittade ett par supersnygga jeans. Jag såg dem o tipsade. De passade. Så glada är vi =) vi är lite klädtokiga men det tycker jag vi kan få vara för vi är duktiga. =P haha

Imorgon ska min Kasper ha skolavsliútning, men de har det i kyrkan men jag hoppas ändå att det är uppehåll.
Kasper, pappa o Xander skulle gå o ta en avslutningsfika efter sen hämta mig på jobbet.

Nu börjar maten bli klar här, min kärlek har gjort hans goda biffar,klyftpotatis o sallad. Mumsigt.

Kramiz..... A  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0