jag får be o lov o skryta lite......

Har någon enstaka bild på lite av det jag köpte på semestern.......
De som känner mig vet att jag gärna köper sånt som inte går att köpa här hemma...



Ed Hardy bag 1



Ed Hardy bag 2, den har även tryck o broderi på baksidan



En stycket jeans kjol



Ett av mina 7 par skor jag köpte



Mina nya fin skor, de glänser men det syns inte på bilden...... de är i lack.



och mina jätte sköna Ed Hardy skor.

Igår var vi i Landskrona hos min lilla moster. Så skönt att se henne. Det var ett tag sedan sist men det ska bli oftare nu.
I vilket fall som helst hade vi halva bilden packad med saker, skor o kläder som vi fick, el ja, kläderna o skorna fick ju jag.
Måste försöka hitta mig någon praktisk möbel att förvara alla dessa skor i nu..... förslag någon???

Jag har rensat i allas garderober här hemma, mycket kommer hamna på tradera idag, om någon är nyfiken så sök på indyk. Jag har ett par 100% äkta Christian Dior solglasögon som jag lägger ut för ett otroligt låg utropspris. Så om någon är sugen så kolla in.

Dags att avrunda så jag hinner med vad jag ska. Jag skriver lite senare i veckan.
Th Th th th th that's all folkes.


Kommentarer
Postat av: För alltid din :)

Tack för den underbara semestern, tack för dem mysiga kvälarna o för det att du finns.

ALSKAR DIG SÅÅÅÅ MYCKET !!!

2009-07-28 @ 10:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0