oj oj oj

Oj oj ..... jag har ju inte skrivit på jätte länge nu. Inte bra. Men jag har varken haft tid eller ork att göra det.
Får skärpa mig!!!

Idag var det första skoldagen. Dagis tiden är förbi! aahh
Det var faktiskt lite rörande att se Xander gå upp til sin klass när de ropade upp hans namn idag.
De nya barnen får gå igenom en välkomstportal på skolgården när de blir uppropade. Sen var det lite live musik hehe
mycket revlig stämning och jättefint väder.
Han var mäkta stolt min lille kille.
Kasper började trean. Han for iväg 2 timmar innan oss idag. De började som vanligt kl 8.
Vi stannade inte hela de 3 timmarna idag med Xander. Han fixade det fint själv. Men jag tycker ändå det är viktigt att man är med precis i början.
Jag tog fina bilder på Xander i morse innan vi åkte. Jag lägger ut dem lite senare.
Han kommer vara med på skolans hemsida sen oxå.

Annars har väl inget annat spännande hänt precis.
Jag har tagit ledigt några dagar i oktober. Vi åker till Polen igen. När jag kommer hem sätter jag igång med mitt nagel project.
För de som inte redan visste kommer jag för ett mycket förmånligt pris att göra naglar i gel/akryl. Förlänga, fransk och olika motiv o mönster. Ska bli jätte kul. Ska ha det på sidan av jobbet.
Jag har en underbar chef som stöttar mig i detta till 100%.

Min man ska bygga på sin tatuering när vi är där oxå.  Det kommer bli jättebra. Draken ska få fjäll =)

Känner att jag kanske ska fortsätta det jag påbörjat här hemma. Sortera undan saker o ting. La ut annons på blocket på några av Xanders möbler. Vi ska ju till ikea på lördag köpa nytt till hans rum. Han ska ju ha lite mer som större pojkar har nu..... Efter bara 2 timmar är den ena möbeln redan såld och hämtad. haha jättebra.

Jag har ett Mikael skrivbord/databord, ljusblått/vitt kvar, en väggförvaring i form av en drake som jag säljer tillsammans med en filt som är en drake och ett långt mjukisdjur som är en drake. Allt från ikea.  Sen har jag 2 påslakanset med Spiderman, påslakan + örngott som jag vill bli av med oxå. Så är någon intresserad så hör av er.

Nu får jag ta o hjälpa till här.
Lägger som sagt upp bilder senare.
Puss A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0