VALBORG!!!!

Hej.

Tänkte fixa ett snabbt kort inlägg innan det vi åker. Vi ska fira Valborg vid havet ute i Bingsmarken med Familjen Håkansson/Rix. Vi ska grilla vid havet bl.a
Så skönt och mysigt det ska bli. Ska ta med kameran så vi kan ta lite bilder oxå.

Annars har det varit jobb, jobb och jobb hela veckan.
Underbart väder har det oxå varit så det har blivit luncher utomhus.
Det finns ju massor med mysiga platser kring havet runtkring i området. Jag är så otroligt glad att vi lämnade K-stad för Ystad.

På lördag ska jag stå på Österports torg tänkte jag om vädret tillåter. Har ju massa kläder, leksaker o annat som behövs rensas bort. Har ingen plats att ha allt så då kan man lika gärna försöka sälja det som går. Blir ju inte första gången jag säljer mina saker på loppis, men första gången här i Ystad. Spännande att se vad det är för människor som dyker upp.

Lägger upp lite bilder från ikväll imorgon om jag hinner.

Kram A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0