Onsdag kort o gott

Tittar in en snabbis nu innan maten. Min man är ute med Nikki precis innan.
Efter maten ska vi köra o handla så sen kommer jag inte att orka skriva något.
Hade en kort lugn dag på jobbet, skönt att det är på det hållet ibland. Direkt efter gick jag och köpte Sverige fotbollsdräkt till Xander,  ( för Kasper har en redan ) och en hämnd present till min jobbkollega för diskborste buketten.  Ni vet, hämnden är ljuv...... hahhaa ja men så är det.

Inga roliga bilder idag. Men efter helgen lär det bli en hel del =D
Ser otroligt mycket fram emot helgens bravader.
Imorgon jobbar jag inte förrän på eftermiddagen så på morgonen ska jag gå och träna bailine, sen sola.
Börjar jobba kl 14 så det kan vara skönt att komma upp i lagom tid i alla fall, annars blir man så otroligt slö.

Jag och min man har kommit på en del roliga saker vi kommer att ha på festen, nästan lite lek men mer för oss vuxna.
Hahaha skrattar när jag tänker på det.

Nä, nu måste jag ta o sluta och servera maten.
Hörs kanske imorgon annars efter min shoppingrunda på fredag då jag är ledig och ska få en shoppingrunda i present av min man. KUL!!!!!!!

Kram A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0