Lyckad shopping i Malmö

Precis hemkomna från en shoppingtur i Malmö. Meningen från början var att vi bara skulle till Cracovia deli för att köpa polsk mat och shoppa här i Ystad, men när man ändå är där så.... =) glad är ju jag.
Min man är den bästa att ha med sig när man ska handla. Han är helt ärlig om vad som är snyggt och inte snyggt.
För mig kan vissa saker vara lite för dyrt men för honom är det inte det. Gillar jag något så köper han det. Jätte gulligt av honom.
Jag köpte faktiskt 2 cardigans på Zara till jobbet + 2 linnen på gina till jobbet oxå.
Jag köpte en tröja till min kärlek för han är så underbar, inne på Jack & Jones.



Här är det som min man köpte till mig.






Min supersnygga ( dyra =Z ) kavaj från Zara



Nya tränings skor.

Nu fatts bara ett par löpar tajts, därför önskar jag mig av de som kommer på lördag, presentkort på Team Sportia.

Usch.... både jag och min kärlek är sååååå trötta, men vi har ju all mathandling kavr. Så nu måste jag gå och skriva en liten inköps lista sen sticker vi. Längtar tills vi kryper ner i sängen tillsammans när allt är klart. Ska bli så otroligt skönt och mysigt. Vi hörs efter helgens bravader för det kommer inte finnas tid innan att skriva.

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0