En TRÖTT söndag....

Hej!

Igår var det fest. Hade kul. God mat och god dricka. Eftersom vi hade polskt tema på festen så fanns det MYCKET dricka.
Polsk mat, polsk öl, polsk vodka och några enstaka polacker och mina älskade svenne vänner. Love u 2.
Här kommer genast lite bilder, Ira har många fler bilder och de kommer finnas på facebook så ni kan se dem där,
Tack Sandra o Gurgan för den väldoftande och omtänksamma presenten, man glömmer pyssla om sig själv ibland ni påminde mig att det faktiskt behövs. Stor kram till er.
Tack mina ÖBisar och Rix för den fantaskt roliga presenten. Nu behöver jag inte nalla någon annans.






När man tog mat var man tvungen att läsa orden på polska som stod på lapparna.


Jag fick ett Singstar av mina ÖBisar och Rix, så glad jag blev.


Jag och lilla Lotta på balkongen.


Skratt attack!!! Ira, jag och Lotta


Daniel leker med Tsar.


Del av gänget

Fler bilder kommer finnas p facebook.

Idag har vi varit o grillat. Så underbart skönt väder. Vi grillade på mammas koloni. Vi blev dock mycket förvånade när vi kom fram, då satt där massa människor redan och hade det trevligt. Ringde mamma och undrade va fan liksom. Vi hade ju fåt nyckeln. Det var hennes granne som skulle vattna på kolonin som hade tagit för sig av det goda lite väl mycket. Platsat sig och tagit med sin familj. Dessutom hade hon tagit med en kärring som mamma absolut inte gillar. Det hela slutade med att vi tog tillbaka nyckeln. Hade hon inte varit så förbaskat snäsig så kanske man hade kunnat ordna det på annat sätt, men likosm hallå, bli bemött av en j-vla uppnoig kärring som tror hon kan göra vad hon vill och ta med vem som helst till något ställe som inte ens är hennes........... där var liksom gränsen överskriden tyckte jag.
De fick packa ihopa sig och dra.
Här kommer några grill bilder från idag


Jag och barnen


Våran Nikita


Lille Tsar.

Imorgon jobbar jag lång dag, blir mycket att göra. * suck *
Men denna veckan blir lite kortare än en vanlig, skönt. Förhoppningsvis kommer vi åka ut till Ira o Rix i husvagnen till Valborg. Hade varit mysigt om vi kunde grilla där på stranden.  Hoppas hoppas.
Nej nu ska min man få göra denna sida lite fin....... om han orkar. Jag ska först sätta ut fest bilderna på fejjan.

Ses och höres, men förmodligen inte imorgon för jag kommer inte orka efter en sådan lång dag.

KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: Miss Liii

Du e utmanad, kolla in min blogg.... =)

2009-04-27 @ 16:15:47
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0