En ny Början.

Börja om.

Det gick inget vidare det där med bloggadet för min del, så nu gör jag ett nytt tappert försök.
Det är svårt att hinna med jobbet, familjen och allt på en gång.
Sedan början av mars - 09 blev jag fast anställd på Ystads Gym & Friskvårdscenter. Jag trivs otroligt bra där.
Ibland någon helg eller när det passar jobbar jag extra på ÖB. Har ju en del av mina kära vänner där som man inte får träffa lika ofta längre. Synd men det är så det är.

Likadant är det ju med mina vänner från K-stad. Fast jag och Olle ( Sandra O ) träffas ändå så ofta vi kan, roligt är det oxå att hon träffat en helt underbart snäll och rolig kille Gurgan. ( Gustav ) Han är verkligen super. Är så otroligt glad för min lilla Sandras skull. Världens bästa vän, gudmor till min Kasper. Tack för att du finns Sandra.

Värre är det med Linda, vi glider mer o mer från varandra känns det som. Gör svin ont i hjärtat, har nog aldrig haft så roligt med någon som med Annolinda. Vi var som varandras pusselbitar i ett pussel bestående av 2 bitar. Men men....... kanske blir det bättre. Love U anyway




Mina tjejer Linda & Sandra


Här i Ystad har jag min Ira o hennes underbara familj. Vi trivs jättebra tillsammans och så otroligt kul och mysigt när vi träffas. Är så tacksam att jag har henne. Hon är den som jag öppnat mig fullständigt för och som jag känner att jag kan lita på till 100%  . LOVE U IRA!




Jag och Ira en party kväll


Sist men inte minst så har vi min underbara familj. Mina underbara tre pojkar Kasper 9 år, Xander 5½ år och min älskade make Aleksander. Älskar er så mycket 4 - ever!!! ( Bild på min man kommer senare )


             
Min Kasper med Tsar                  Min Xander

Jag har lite att stå i idag så jag avslutar skrivandet för idag här. Imorgon jobbar jag en mycket lång dag, tråkigt då det oxå råkar vara min 29-års dag imorgon, så jag kommer förmodligen inte ha tid att skriva. Men på tisdag skuttar jag in och printar ner några rader förhoppningsvis.
Ha det bäst så länge.
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

i och med att jag sjunger så vackert så blir det skön sång på lördag också. kanon. varna grannarna först bara. puss o kram

2009-04-24 @ 21:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0