dagen efter THE Day

Igår fyllde jag 29 år. En helt vanlig jobbedag. På lunchen gick vi och köpte wraps på Maltes mackor. Tog med dem och körde till stranden och satte oss där och åt. Så mysigt, fattades bara att Kasper var med oxå. Fick ett örhänge som jag kan ha i hålet uppe i örat i guld. Hade önskat mig det.
Efter vi ätit o druckit en kopp kaffe körde vi hem en runda, borstade av sanden sen var det dags att åka tillbaka till jobbet.
Jobbade till 19.15. När vi kom hem fick jag en pall att platsa mig på utanför ytterdörren för jag fick inte komma in direkt.
Nu hade de något fuffens på gång.
När jag kom in väntade värsta överaskningen......




Min fina överaskning på min födelsedag 20/4 2009

Jättefina teckningar från barnen, 30 stora röda rosor, tårta och min favvo röd vin.
Jag blev bara så otroligt glad. Sandra var den första som ringde, vem annars. Hon sviker aldrig. Hon sjöng så vackert att jag bad henne sjunga en gång till hahaha.......  ses på lördag Sandra!
Sen ringde lilla Pernilla. Hon brukar heller inte glömma. Och sist på kvällen ringde min lilla Anna. Äntligen ska hon komma, blir den 6 maj. Hon hade köpt ny motorcykel, ska bli spännande att få se den. Jag har ju åkt en hel del på hennes andra hon hade.  Mamma pratade jag med på lunchen igår oxå för på kvällen igår reste hon till Polen igen.
Min älskade storebror ringde mig på jobbet.


Hade ganska trevligt på jobbet oxå. Fick ett fint set med parfym/bodylotion/duschcreme från chefen. Sen fick jag en helt underbar bukett med............




Min fina bukett diskborstar.

DISKBORSTAR!!! Dem fick jag av min käre medarbetare Anton. Alltid lika omtänksam. Men vänta bara, han fyller år nu på tordag. Har redan en bra idé vad han får..... hahaha

Här kommer lite fler bilder från igår.... för nu hinner jag inte skriva mer, måste göra mat till mig o Kasper innan det är dags att gå tillbaka till jobbet igen kl 16. Det är jag som stänger idag kl 20.








Älskar min familj över allt annat. Tack för att ni finns!!!
Tack till er som ( kunde ) ringa och tack alla ni som skickade hälsningar på facebook.
Kram till er!

Kommentarer
Postat av: Miss Liii

Vad gulliga de är, din underbara familj!

Stort Grattis från oss. Jag ringer så fort de satt igån min telefon! E så ledsen att jag inte kan komma på lördag. =( Suck! Men men.... Love you sis!

2009-04-22 @ 08:38:08
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0